βρες οτι θελεις εδω μεσα

17.10.09

New Templates Site ή Πρότυπα εμφάνισης για blog

o γνωστός blog-oλόγος Johnpatra έκανε μια ανάρτηση πολύ χρήσιμη η οποία αφορά στις λέξεις κλειδιά που βάζουμε στο Google μας ώστε να έχουμε τα σωστά αποτελέσματα, όταν ψάχνουμε για blog templates ή backgrounds. Εντάξει εδώ έχουμε τις λίστες έτοιμες -στα αριστερά κοιτάξτε παρακαλώ- αλλά δε μπορώ να μην εκτιμήσω την πολύτιμη βοήθεια που προσφέρει το άρθρο του, γιατί έχω εκτιμήσει το χρόνο που έχω σπαταλήσει εγώ σε search για να βρω όλα αυτά που σας προσφέρονται έτοιμα εδώ, τυχεράκιες! Ανάμεσα στα έτοιμα Links που δίνει όμως εντόπισα ένα ενδιαφέρον που μου είχε ξεφύγει -απορώ!- και αυτό είναι το Cahayabiru που δίνει πολύ template λέμε, ωραία, αντρική και γυναικεία, δηλαδή template for all. Εμένα μου άρεσε η Memoriqu που μοιάζει με σημειωματάριο και η Cookiez που έχει cupcakes στην κεφαλίδα.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου