βρες οτι θελεις εδω μεσα

2.3.10

Free Backgrounds by Ivy

Ξανά καλημέρα. Μάλλον απορείς που με ξαναβλέπεις συνεχόμενες ημέρες, αλλά ξέρεις πως είμαι εγώ; Είμαι πορωμένη με ότι αποφασίσω να κάνω. Ασχολήθηκα πολύ με το Rdeco και το λατρεύω και τώρα που μπήκε σε μια σειρά, σκέφτηκα να πιάσω ξανά λίγο και αυτό έρμο το blog που το είχα παραμελήσει. Ξεκίνησα  βάζοντας μια νέα κεφαλίδα (header) και ελπίζω να σου αρέσει αυτή η ανανέωση. Τα headers τα φτιάχνω μόνη μου, έχοντας μάθει να δουλεύω λίγο photoshop, λίγο corel. Χρησιμοποιώ αντικείμενα από όλα τα scrapbooking sites που σου έχω δώσει παρακάτω. Αυτοί οι μικροί θησαυροί να ξέρεις ότι είναι δωρεάν, αλλά μην τους χαρίζεις παντού, απλά δώσε το link σε όποιον φίλο θέλεις να πάει να διαλέξει. Όλες οι κοπέλες που ασχολούνται με αυτό είναι γραφίστριες και πραγματικά κάνουν μεγάλο κόπο για να έχουμε εμείς όλα αυτά τα στοιχεία να δουλεύουμε. Αα! πες και ένα ευχαριστώ  αν περάσεις. Ένα από τα καλύτερα και ομορφότερα που έχω βρει είναι το Ivy's inspirations, η οποία έχει και άλλο ανάλογο blog και σου δίνει πάλι δωρεάν (free σου λέω) backgrounds. Πολύ όμορφα, πολύ καλοφτιαγμένα και πήγαινε πάλι να δεις το Scrappy Blog Backgrounds by Ivy, γιατί αξίζει. Σου έχω και παραδείγματα:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου