βρες οτι θελεις εδω μεσα

23.2.10

Ξανάρθα. Σου έλειψα;

Sorry, έλειψα για πολύ καιρό και ξέρεις πως δεν είναι του χαρακτήρα μου. Για όσους δε με γνωρίζετε και έχετε και όρεξη να θέλετε να με γνωρίζετε, είμαι η Rdeco πια. Οπότε, όσοι με ξέρατε ως Rdekko, αλλάξτε γρήγορα το feed σας -αν είχατε- και πηγαίνετε στο νέο Rdeco. Η αλλαγή έγινε λόγω μιας συνεργασίας που αποφασίσαμε με τα monoblogs και έτσι η ομιλούσα ανήκει πλέον σε αυτή την ομάδα. Ανάμεσα στα θετικά στοιχεία που με έκαναν να λατρέψω την ιδέα, ήταν φυσικά και ο επανασχεδιασμός του blog, ώστε να πάρει μια μορφή πιο επαγγελματική, άρτια και σωστή., o οποίος και έγινε από το nevma. Το δεύτερο καλύτερο ήταν πως όλα αυτά θα γίνονταν μέσω του wordpress, άρα έπρεπε να επεκτείνω τις γνώσεις μου στη χρήση και αυτής της πλατφόρμας. Συγκριτικά τώρα αν με ρωτήσετε σίγουρα η νέα πλατφόρμα είναι σωστότερη, καλύτερη, σου δίνει κάποιες ευκολίες το wordpress όπως και να το κάνεις, αλλά βαθιά μέσα μου λατρεύω τον blogger. Βέβαια έχω τούτο εδώ το αγαπητό μου ημερολόγιο blog-οκατασκευής για να μη ξεχάσω τελείως αυτά που έμαθα. Πέρα λοιπόν από τις νέες καυτές πληροφορίες που μόλις πήρες από μένα, πάρε και ένα νέο blog κατασκευής blog, που σου δίνει μαθήματα για να βάλεις υπογραφή στις αναρτήσεις σου, διαχωριστικό και πολλά άλλα τέτοια ωραία αλλά.. σου δίνει και βήμα-βήμα τις οδηγίες αν έχεις photoshop να κάνεις πολλά τέτοια.

Ονομάζεται by his design και το απίθανο είναι πως η κοπέλα που το έχει δεν είναι γραφίστρια, web designer ή κάτι σχετικό. Έκατσε και τα έμαθε όλα μόνη της, έτσι ξαφνικά και έκανε στροφή στην καριέρα της και τώρα σχεδιάζει blog sur mesure. Σήμερα δε είδα ότι άρχισε να επεκτείνεται και σε wordpress θέματα. Αξίζει να περάσεις μια βόλτα, φτιάχνει ωραία πραγματάκια, μόνο και μόνο για να δεις τι μπορεί να κάνει ένας άνθρωπος!

2 σχόλια:

  1. Eva,

    kaloroziko to neo, freskotato Rdeco! To vriskw para poli omorfo kai latreuw ton oro "Happy Blog cooking "!
    Elpizw na mathw polla edw, mia kai thelw na veltiwsw / allaxw tin emfanisi tou blog mou me kirio stoho ne jinei pio eppagelmatiko kai eye pleasing.
    Hairatismous stin Athina : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ivi μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Ελπίζω να βρεις ότι χρειάζεσαι. Αν χρειαστείς βοήθεια πες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή